Mixed Media Notebook / Mediowy Notes

Hej :)
Moja dzisiejsza inspiracja dla Was to kolejny notes :) 
Tym razem w ciemnych kolorach, dzięk1 produktom 13arts :)

I'm coming with another inspiration for you. This time I've created notebook in dark colors.
with big help of 13arts products :)

Uwielbiam czarny kolor ale chcąc ożywić trochę ten projekt dodałam niebieski, turkusowy i odrobinę złotego, na koniec rozjaśniłam białym gesso.

I love black but wanted to bright up this project a little so I added blue, turquoise and touch of gold
than I highlighted it with white gesso. 


Dziękuję i pozdrawiam :)
Thank you :)

13arts products used:
  

    

  

  

6 comments

  1. WOW, eine wunderschöne Karte
    glg Gertrude

    ReplyDelete
  2. Oh my gosh, this is stunning!! It's a mixed media masterpiece!! I love the beautiful colors!! I would love to see a tutorial on how you made it!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    ReplyDelete
  3. Błogo mi jak na to patrzę :) a dzięki twoim filmikom mam ochotę sama spróbować coś takiego zrobić :)

    ReplyDelete

Dziękuję za poświęconą chwilę i dobre słowo.
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!